Obserwatorzy

Statystyka

Przyciski społecznościowe dostarczyły profilki.pl

sobota, 27 września 2014

some one like I

cześć wszystkim, pewnie nas nie wiele na razie, pewnie ten post przeczyta max 5 osób ale jeśli tyle przeczyta będzie mi bardzo miło, Może zacznę od tego że mam na imię Karolina, nic wam to nie będzie mówić, mogłabym wymienić tez moje nazwisko, wiek, adres ale guzik z tego zapamiętacie, o ile już sie nie poddaliście czytając ten durny wstęp. O co mi dokładnie chodzi.. Nie szukam popularności, ale chciałabym sie dzielić z kimś postami które tu będe wstawiać od czasu do czasu. Będzie to przede wszystkim blog z modą, ale nie koniecznie, po prostu zależy mi na tym żeby nawiązać współprace z niektórymi firmami, ale to jeszcze nie teraz, najpierw chce was poznać, chce zobaczyć jak wam sie będą podobać moje posty bo to od was zależy czy będą czy nie, Podawajcie też swoje adresy chetnie wejde poczytam, To do następnego kochani


2 komentarze: